Nu avem un showroom fizic, însă dacă ne contactați vă putem ajuta cu fotografii suplimentare, imagini de calitate cu țesăturile și alte informații.
Suport L-V: 09-18
Soluții pentru viața de zi cu zi
Transparență
Transparența față de clienți, cât și intern, față de membrii echipei, furnizori, pareneri este elementul care guvernează activitatea noastră de zi cu zi. Credem cu tărie că un brand nu înseamnă doar produsul pe care îl vinde ci mai degrabă experiența oferită clienților.
Inovație
Schimbarea este singura constantă din viața noastră. Din acest motiv, ne adaptăm schimbărilor prin inovație, căutând în permanență modalități de a oferi clienților un produs cât mai bun și o experiență de cumpărături de neuitat.
Lumea este în continuă schimbare, din cele mai multe puncte de vedere în bine, însă nu în totalitate. Mediul online revoluționează modul în care interacționăm, facem cumpărături și devine pe zi ce trece o parte integrată din viața noastră.
Misiunea noastră este să oferim valoare clienților prin produse de calitate și o experiență de cumpărături excepțională.
Produsele pe care le oferim clienților sunt alese pe baza unui set de criterii foarte strict. În acest mod ne asigurăm că aici găsiți produse de calitate, la un preț corect și care au o prezentare care să corespundă cu realitatea.
Credem că pentru o experiență de cumpărături excepțională, este nevoie de o echipă de suport pe măsură. Valorile după care ne ghidăm sunt responsabilitatea, transparența și respectul.
Eduard C.
Director General
AICI GĂSEȘTI RĂSPUNSURI
Aveți un showroom unde pot vedea mobila?
Nu avem un showroom fizic, însă dacă ne contactați vă putem ajuta cu fotografii suplimentare, imagini de calitate cu țesăturile și alte informații.
Se pot alege și alte culori, în afara de cele de pe site ?
Da. Pentru majoritatea modelelor de canapele și colțare aveți posibilitatea să le personalizați, fără un cost suplimentar.
Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați, iar noi vă vom furniza paleta de țesături și alte informații relevante.
Mobila se livrează până în casă?
Există posiblitatea să livrăm mobila până în casă. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie să ne anunțați la numărul de suport.
În acest mod, echipa de livrări își poate organiza livrările cât mai eficient și se asigură că poate indeplini această cerință.
Care este termenul de livrare?
Termenul de livrare este mențional în pagina fiecărui produs. Acesta variază de la 3-5 zile pentru produsele în stoc, până la 4-6 săptămâni pentru produsele realizate la comandă.
Ai nevoie de ajutor?
Suport clienți:
0371 700 422
Luni - Vineri, 09:00 - 17:00
Thanks for subscribing!
This email has been registered!