Aici găsești răspunsuri

Întrebări frecvente

Care sunt metodele de plată acceptate?

  • Plata cu cardul de debit
  • Plata în rate fără dobândă cu cardul de credit
  • Plată ramburs, la livrare
  • Plată prin transfer bancar.

Pentru plățile efectuate prin transfer bancar, vă rugăm să ne contactați telefonic. După înregistrarea telefonică a comenzii vă vom transmite factura proformă pe email.

Cât costă livrarea?

Costul de livrare al produselor este calculat astfel:

99 Lei - pentru comenzi cu o valoare sub 2,000 Lei
129 Lei - pentru comenzi cu valoare cuprinsă între 2000 și 4000 Lei
Gratuit - pentru comenzi peste 4,000 Lei





Aveți un showroom unde pot vedea mobila?

Nu avem un showroom fizic, însă dacă ne contactați vă putem ajuta cu fotografii suplimentare, imagini de calitate cu țesăturile și alte informații.

Mobilierul este produs de Bonhaus?

Nu suntem producător de mobilă. Produsele noastre provin de la fabrici din toată Europa. 


Echipa Bonhaus se asigură că în oferta avem doar mobilier de calitate și că prezentarea pieselor de mobilier este cât mai apropiată de realitate. 


Produsele listate în magazin sunt alese după un set de criterii foarte strict. În acest mod, ne asigurăm că produsele pe care le primiți îndeplinesc așteptările.

Se pot alege și alte culori, în afară de cele de pe site ?

Da. Pentru majoritatea modelelor de canapele și colțare aveți posibilitatea să le personalizați, fără un cost suplimentar. 


Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați, iar noi vă vom furniza paleta de țesături și alte informații relevante.

Care este termenul de livrare ?

Termenul de livrare este mențional în pagina fiecărui produs. Acesta variază de la 3-5 zile pentru produsele în stoc, până la 4-6 săptămâni pentru produsele realizate la comandă.

Ce garanție au produsele BonHaus

Toate produsele prezentate în catalog au o garanție minimă de 2 ani, dacă nu este specificat altfel, în pagina produsului.

Primesc factura cu TVA?

Da. În cazul în care doriți o factura cu TVA trebuie să ne contactați telefonic și să confirmați datele de facturare. 

Mobila se livrează până în casă?

Există posiblitatea să livrăm mobila până în casă.  Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie să ne anunțați la numărul de suport. 

În acest mod, echipa de livrări își poate organiza livrările cât mai eficient și se asigură că poate indeplini această cerință.

Cum aplic un cod de reducere ?

Codurile de reducere se aplică în etapa de finalizare a comenzii. 

Primul pas este să adăugați produsul în coș, apăsați pe Cos, apoi finalizare comandă. 

În pagina de finalizare comandă aveți un câmp denumit "Cod de reducere". 

Întroduceți codul dumneavoastră după care reducerea se va aplica automat, iar totalul comenzii se va actualiza.

Nu ai găsit răspuns?

Contactează-ne la numărul 0317 700 422 sau prin email la contact@bonhaus.ro

Adresa de email*

Mesaj *

Misiunea Bonhaus

Lumea este în continuă schimbare, din cele mai multe puncte de vedere în bine, însă nu în totalitate. Mediul online revoluționează modul în care interacționăm, facem cumpărături și devine pe zi ce trece o parte integrată din viața noastră. 


Misiunea noastră este să oferim valoare clienților prin produse de calitate și o experiență de cumpărături excepțională. 


Produsele pe care le oferim clienților sunt alese unui set de criterii foarte strict. În acest mod ne asigurăm că aici găsiți produse de calitate, la un preț corect și care au o prezentare care să corespundă cu realitate. În acest mod, ne asigurăm că fiecare comandă va îndeplini așteptările.


Credem că pentru o experiență de cumpărături excepțională, este nevoie de o echipă de suport pe măsură. În departmentul de suport, valorile după care ne ghidăm sunt responsabilitatea, transparența și respectul. 

Eduard C.

Director General