Garanția Bonhaus

Toate produsele prezentate în catalogul Bonhaus au o garanție minimă de 2 ani, dacă nu este specificat altfel în pagina de produs.


În cazul în care nu sunteți mulțumim de produs, sau observați un defect de fabricație sau cauzat de transport, noi vom rezolva problema comandând piese de schimb, înlocuind produsul cu unul nou, sau returnându-vă banii înapoi.


Față de alte magazine, în cazul unui retur, NU sunteți obligați să rambursați produsul în ambalajul original.

Retur 30 de zile

Dacă nu ești mulțumit de produsul comandat îl poți returna liniștit în 30 de zile, fără bătăi de cap.

2 ani Garanție

Toate produsele vândute de bonhaus vin cu o garanție de 24 de luni.

Procedură simplă de retur

Știm cât de frustrant poate fi procesul de retur  și rambursare a banilor. 


Avem o procedură simplificată în care vă solicităm minim de informații

AICI GĂSEȘTI RĂSPUNSURI

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Aveți un showroom unde pot vedea mobila?

Nu avem un showroom fizic, însă dacă ne contactați vă putem ajuta cu fotografii suplimentare, imagini de calitate cu țesăturile și alte informații.

Se pot alege și alte culori, în afara de cele de pe site ?

Da. Pentru majoritatea modelelor de canapele și colțare aveți posibilitatea să le personalizați, fără un cost suplimentar. 


Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați, iar noi vă vom furniza paleta de țesături și alte informații relevante.

Mobila se livrează până în casă?

Există posiblitatea să livrăm mobila până în casă. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie să ne anunțați la numărul de suport. 


În acest mod, echipa de livrări își poate organiza livrările cât mai eficient și se asigură că poate indeplini această cerință.

Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare este mențional în pagina fiecărui produs. Acesta variază de la 3-5 zile pentru produsele în stoc, până la 4-6 săptămâni pentru produsele realizate la comandă.

Ai nevoie de ajutor? 

Suport clienți:

0371 700 422

Luni - Vineri, 09:00 - 17:00

Misiunea Bonhaus

Lumea este în continuă schimbare, din cele mai multe puncte de vedere în bine, însă nu în totalitate. Mediul online revoluționează modul în care interacționăm, facem cumpărături și devine pe zi ce trece o parte integrată din viața noastră. 


Misiunea noastră este să oferim valoare clienților prin produse de calitate și o experiență de cumpărături excepțională. 


Produsele pe care le oferim clienților sunt alese pe baza unui set de criterii foarte strict. În acest mod ne asigurăm că aici găsiți produse de calitate, la un preț corect și care au o prezentare care să corespundă cu realitatea. 


Credem că pentru o experiență de cumpărături excepțională, este nevoie de o echipă de suport pe măsură. Valorile după care ne ghidăm sunt responsabilitatea, transparența și respectul. 

Eduard C.

Director General