Website-ul https:/bonhaus.ro/ este operat de:
BRICOMAN SRL:
- societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legile din România
- cu sediul social în Calea București nr 246, Brașov, România
- înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. c.f. 44547655 r.c. J08/1942/2021 (denumită în continuare „BONHAUS”)
- număr de telefon 0368 630 008 (apel cu tarif normal)
- adresă de e-mail contact@bonhaus.ro
Această politică de confidențialitate descrie datele personale colectate sau generate (procesate) atunci când utilizați site-urile web ale site-ului bonhaus.ro și aplicațiile mobile. De asemenea, explică modul în care datele dvs. personale sunt utilizate, partajate și protejate, ce alegeri aveți în legătură cu datele dvs. personale și cum ne puteți contacta.
1. Securitate
Ne luăm toate precauțiile rezonabile pentru a vă proteja informațiile, deoarece securitatea, integritatea și confidențialitatea informațiilor dvs. sunt extrem de importante pentru noi. Am implementat măsuri de securitate tehnică, administrativă și fizică, concepute pentru a proteja informațiile împotriva accesului, dezvăluirii, utilizării și modificărilor neautorizate. Ne revizuim procedurile de securitate pentru a lua în considerare tehnologiile și metodele noi adecvate. Cu toate acestea, nicio măsură de securitate tehnologică nu este deplină sau impenetabilă și, ca atare, nu putem garanta că astfel de măsuri de securitate vor proteja împotriva pierderii sau utilizării incorecte a informațiilor dvs. În plus, nu garantăm confidențialitatea informațiilor pe care le puteți transmite pe internet sau în alt mod. Vom păstra informațiile dvs. personale pe durata necesară pentru îndeplinirea scopului propus, cu excepția cazului în care este necesară o lege mai lungă de păstrare.
2. Ce date cu caracter personal colectăm
Vă cerem anumite date cu caracter personal pentru a vă oferi produsele sau serviciile solicitate. De exemplu, atunci când faceți achiziții, contactați serviciile noastre pentru consumatori, solicitați să primiți comunicări, creați un cont, participați la evenimentele sau concursuri sau folosiți site-urile sau aplicațiile noastre.
Aceste date cu caracter personal includ:
- datele de contact, inclusiv numele, e-mailul, numărul de telefon și transportul, adresa de facturare;
- informații de conectare și cont, inclusiv numele ecranului, parola și codul de utilizator unic;
- detalii personale, inclusiv sex, orașul natal, data nașterii și istoricul achizițiilor;
- informatii despre plata sau cardul de credit;
- imagini, fotografii și videoclipuri;
- date cu privire la caracteristicile fizice, inclusiv măsurători în greutate, înălțime și corp (cum ar fi măsurarea estimată a pasului și a încălțămintei / piciorului sau dimensiunea îmbrăcămintei);
- date despre activitatea de fitness furnizate de dvs. sau generate prin site-urile sau aplicațiile noastre (timp, durată, distanță, locație, număr de calorii, ritm / pas);
- preferințele personale, inclusiv wishlist, precum și preferințele de marketing și cookie-uri.
Colectăm date cu caracter personal suplimentare pentru a activa anumite funcții din site-urile și aplicațiile noastre. De exemplu, solicităm acces la datele de locație ale telefonului dvs. pentru a vă înregistra traseul, contactele dvs. pentru a vă permite să interacționați cu prietenii, calendarul dvs. pentru a programa un plan de fitness sau datele dvs. de rețea de socializare pentru a posta conținut dintr-o aplicație pe o rețea socială.
Aceste date cu caracter personal includ:
- date de mișcare de pe accelerometrul dispozitivului;
- fotografii, informații audio, contacte și calendar;
- date despre senzori, inclusiv date despre locația frecvenței cardiace și (GPS);
- informații despre rețeaua socială, inclusiv credențiale și orice informații din postările dvs. publice despre BONHAUS sau despre comunicările dvs. cu noi.
Când interacționați cu site-urile și aplicațiile noastre, anumite date sunt colectate automat de pe dispozitiv sau browserul dvs. web. Aceste date includ:
- ID-uri de dispozitiv, acces la rețea, informații de stocare și informații despre baterie;
- Cookie-uri, adrese IP, anteturi de referire, date care identifică browserul și versiunea dvs. web.
- Informații furnizate pentru Shopify
Colectăm informațiile pe care ni le furnizați atunci când solicitați produse, servicii sau solicitați informații de la noi, vă înregistrați cu noi, participăm la forumuri publice sau la alte activități pe site-urile și aplicațiile noastre, răspundem la sondajele clienților sau interacționați cu noi folosind unul sau mai multe dispozitive. Vă rugăm să rețineți că atunci când ne furnizați informații pe un site sau o platformă terță parte (de exemplu, prin intermediul aplicațiilor noastre), informațiile pe care le furnizați pot fi colectate separat de către site-ul sau de la o terță parte. Informațiile pe care le colectăm sunt acoperite de această politică de confidențialitate, iar informațiile pe care un site sau o platformă terță parte le colectează sunt supuse practicilor de confidențialitate ale site-ului terț sau ale platformei. Ca atare, alegerile de confidențialitate pe care le-ai făcut pe site-ul sau platforma terță parte nu se vor aplica informațiilor pe care le-am colectat direct prin aplicațiile noastre. Cu toate acestea, puteți controla tipurile de date personale disponibile în profilul public al unor astfel de servicii terțe, prin ajustarea setărilor de confidențialitate disponibile în acestea.
Colectăm informații prin tehnologie, cum ar fi cookie-uri. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt salvate pe hard disk-ul dispozitivului dvs. prin intermediul browserului dvs., ceea ce ne permite să recunoaștem browserul dvs. în scopuri precum salvarea preferințelor dvs. și direcționarea conținutului relevant către dvs. Majoritatea browserelor disponibile în prezent vă oferă opțiunea de a gestiona cookie-urile, de exemplu, dezactivându-le în întregime, acceptându-le individual și ștergând cookie-urile salvate de pe hard disk. Dezactivarea cookie-urilor, însă, pe browserul dvs. poate duce la utilizarea limitată a funcțiilor de pe site-ul nostru.
Google Analytics este, de asemenea, o platformă terță parte pe care o folosim pentru a colecta și stoca date, cum ar fi timpul vizitei, paginile vizitate, timpul petrecut pe fiecare pagină a site-ului web, adresa protocolului Internet și tipul de sistem de operare utilizat pentru accesarea site-ului. Putem achiziționa informații din alte surse de încredere pentru a actualiza sau suplimenta informațiile pe care le-ați furnizat sau le-am colectat automat.
3. Informații furnizate pentru Shopify
Pe lângă informațiile pe care le colectăm, Shopify Inc. („Shopify”) ne oferă platforma online de comerț electronic care ne permite să vă vindem produsele și serviciile noastre. Vă rugăm să consultați Declarația de confidențialitate a Shopify pentru mai multe informații: (https://www.shopify.com/legal/privacy).
4. Vânzarea informațiilor către terțiÎn general, nu împărtășim, vindem, comercializăm sau închiriem informațiile personale de identificare altor persoane decât dacă autorizați acest lucru sau dacă o autoritate legală sau un regulament guvernamental ne solicită să o facem. Este posibil să împărtășim informații demografice agregate generice care nu sunt legate de informații personale de identificare cu privire la vizitatori și utilizatori cu partenerii noștri de afaceri, afiliații de încredere și agenții de publicitate. În plus, putem împărtăși informațiile dvs. personale cu filiala noastră directă și cu companiile și mărcile afiliate pentru scopuri de marketing și analitice. Aceste informații pot fi, de asemenea, stocate sau transferate între aceste entități.
5. Protecția copiilor
Site-ul nostru nu se adresează copiilor și nu colectăm cu bună știință date cu caracter personal de la copii. Dacă un părinte sau un tutor legal devine conștient de faptul că copilul său ne-a furnizat date cu caracter personal fără consimțământul lor, acesta trebuie să ne contacteze imediat. Dacă vom conștientiza că un copil ne-a furnizat date personale, vom șterge astfel de informații din fișierele noastre.
6. Date personale
Pentru a vă procesa datele personale, ne bazăm pe anumite motive legale, în funcție de modul în care interacționați cu site-urile și aplicațiile noastre.
Când achiziționați produse BONHAUS de pe site-urile și aplicațiile noastre, avem nevoie de datele dvs. personale pentru a îndeplini contractul nostru cu dvs. De exemplu, avem nevoie de datele dvs. de plată și de contact pentru a vă livra comanda.
Când utilizați aplicațiile noastre, ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru prelucrare și pentru anumite scopuri limitate pentru a îndeplini contractul nostru cu dvs. (de exemplu, pentru achiziții în aplicație).
De asemenea, ne bazăm pe alte motive legale, cum ar fi interesele noastre legitime ca afacere, pentru a respecta o obligație legală sau pentru a vă proteja interesele vitale.
Ne puteți contacta în orice moment folosind datele de contact furnizate pe site, pentru a vă exercita drepturile în conformitate cu legile GDPR. Vrem să vă reamintim că în contul dvs. puteți vedea toate informațiile dvs. personale, le puteți schimba și șterge atunci când nu mai doriți să fie stocate.
Aveți dreptul:
- Dreptul de a fi informat la momentul colectării datelor sau într-un termen rezonabil de la colectare cu privire la aspectele indicate la art. 13-14 GDPR
- Dreptul de a primi informații privind prelucrarea datelor (dreptul de acces, articolul 15 GDPR)
- Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (drept de acces, art. 16 GDPR)
- Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, dacă datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor cu privire la cererea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR)
- Dreptul de a solicita o restricție privind prelucrarea datelor (dreptul la o restricție privind prelucrarea, articolul 18 GDPR)
- Dreptul de a opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul de a obiecta, articolul 21 GDPR)
- Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat pentru a opri procesarea datelor pe baza consimțământului dumneavoastră. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).
- Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor reprezintă o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).
Putem actualiza în orice moment această politică de confidențialitate. Când vom face acest lucru, vom revizui data actualizării a acestei pagini. Vă recomandăm să verificați în mod frecvent această pagină pentru a putea fi informat legat de modificările menționat. Recunoașteți și sunteți de acord că este responsabilitatea dvs. să examinați periodic această politică de confidențialitate și să luați cunoștință modificările, iar utilizarea dvs. continuă a site-ului după publicarea modificărilor la această politică va fi considerată acceptul dvs. pentru aceste modificări.
Acceptăm întrebări, comentarii și îngrijorări cu privire la politica noastră de confidențialitate și practicile de confidențialitate.
Dacă doriți să oferiți feedback sau dacă aveți întrebări sau nelămuriri sau doriți să vă exercitați drepturile legate de datele dvs. personale, vă rugăm să utilizați datele noastre de contact.
8. Livrare și retur
Returul produselor se supune prevederilor legislației în vigoare OUG 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice comerciantului în scris sau folosind formularul online, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.
Produsul poate fi returnat, iar BONHAUS va accepta returnarea, numai cu condiția ca acesta să fie în aceeași stare în care a fost primit - inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente - adică acestea să nu prezinte sub nicio formă semne de uzură sau consum.
Dorința de returnare a produselor se face în scris sau folosind formularul de retur de pe website. Cheltuielile de transport vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 4-5 zile de la primirea notificării, prin transfer bancar.
Dacă la recepționarea în depozit a produsului, acesta nu este în ambalajul original, prezintă urme de uzură, nu este însoțit de toate accesoriile ori există alte asemenea aspecte care îl fac să nu îndeplinească condițiile de retur, returul va putea fi refuzat.
Cu toate acestea, BONHAUS își asumă posibilitatea de a primi cu titlu de retur și produsele care nu respectă condițiile de mai sus, sub rezerva suportării de către consumator a costurilor cu aducerea produsului în starea inițială (reambalare, atașarea accesoriilor lipsă, reparații etc.). Pentru acestea, BONHAUS va comunica cumpărătorului costurile, care vor putea fi între 5% (dacă doar ambalajul este degradat, spre exemplu), până la 30% (dacă produsul necesită reparații, ori completarea cu accesorii lipsă). Cuantumul acestui cost va fi comunicat în scris cumpărătorului, iar în măsura în care acesta acceptă, va fi restituită doar diferența din preț. Dacă produsul este returnat într-o stare care nu permite revânzărea ori consumatorul refuză costul pentru aducerea produsului în starea necesară revânzării, îi vom re-expedia produsul pe cheltuiala sa.
DURATĂ LIVRARE:
Livrările se fac conform termenului specificat pentru fiecare produs în parte. În momentul în care produsele sunt pregătitle de livrare, un consultant BONHAUS vă contactează pentru a stabili o zi de livrare, în următoarele 7 zile.
Cumpărătorul este rugat să comunice o adresă de livrare unde poate fi găsit în acest interval orar, precum şi un număr de telefon la care să poată fi contactat de către curier.
Durata de livrare diferă în funcție de disponibilitatea produselor comandate: vă este comunicată în momentul plasării comenzii, dar și în mail-urile de confirmare. BONHAUS depune toate eforturile pentru a le livra în intervalul specificat.
PENTRU RETUR:
Orice modificare a stării produsului față de modul în care a fost livrat sau deteriorarea ambalajului original face imposibilă returnarea produsului.
Poți returna orice produs pe care îl primești cu defect de fabricație, în termen de 30 zile de la data livrării.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.
Trebuie să returnezi produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producător/ distribuitor și toate documentele cu care ți-au fost livrate.
În momentul în care ați primit coletul ne puteți scrie un e-mail în care să ne indicați contul bancar unde vom depune suma produselor. Atunci când facen recepția produselor se va începe procesul de rambursare.
Banii se virează în contul clientului în termen de 4-5 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 4-5 zile se calculează din momentul procesării returului.